C2 Developers from NL

0 favourites
  • 3 posts
From the Asset Store
A cool way for kids to write and practice English Alphabets
  • Hi!

Are u a C2 developer from the netherlands.

I would like to get more of u guys under the umbrella name Pileofcrab.com

Here's why.

Er zijn veel indie developers en we zijn allemaal gedreven in deze hobby.

We verzuipen echter snel in de grote stapel van spel ontwikkelaars.

De aandacht van gamers naar je eigen studio richten is 1 van de meest lastige dingen "merk ik".

Gamers zien niet een rede om naar je site te komen als ze ook naar steam of dergelijke sites kunnen.

De afhankelijkheid van een platform als steam/google play/itunes store is niet altijd fijn vanwege hetzelfde verzuipen in de te grote stapel.

De race om op die sites op te vallen is bijna misselijk makend

Vaak wordt iets wat wel leuk is toch afgezeken omdat gamers veelal verwend zijn.

Logisch ook want voor jou 1000 andere developers met games.

Dat vormt een ondankbare routine voor een developer.

1 van mijn gedachten hierover is het vormen van een geminimaliseerde umbrella.

Waarin iedere developer die onder die umbrella zit, de aandacht van de buitenwereld richt naar deze umbrella.

Stel je het zo voor.

Max 10 developers werken allen aan hun eigen game, maar brengen het wel uit onder de zelfde "umbrella" (naam).

Zie de gamers als regen, dan snap je dat wanneer een gamer een spel speelt dat onder deze umbrella is uitgebracht zijn aandacht (de regen) zich richt op deze umbrella.

Deze gamer heeft via de umbrella direkt de beschikking om de games van de andere developers te checken.

De kans dus dat je spel wordt gespeeld via deze methode vermenigvuldigd zich met het aantal ontwikkelaars.

In dit geval dus 10 x zoveel kans.

Steam is ook een umbrella, maar die is zo groot dat je verzuipt.

Zo ook alle andere.

Daarom zou ik graag met jullie onder een eigen kleine umbrella gaan staan.

10 x developer onder deze is 10 x meer kans op aandacht voor games van jezelf en 100 x meer kans op aandacht voor de games van de hele umbrella.

Ik heb pileofcrab.com en stel deze open als 10 x developer umbrella voor nederlandse C2 devs.

Als mijn uitleg niet volledig helder voor je is dan hoor ik het graag van je.

Ps: Ik zie dit niet als vervanging van gamestores

Maar als een verzamelnaam om samen onze eigen games uit te brengen.

Met als hoofd plek pileofcrab.com

Daar kunnen we met de 10 devs onze games showen, downloadable, speelbaar maken.

Ik zie graag je feedback

• Try Construct 3

Develop games in your browser. Powerful, performant & highly capable.

Try Now Construct 3 users don't see these ads
  • Um, the name could use some work.

Just sayin.

• Dat zal met elke naam zijn als je meerdere mensen bij elkaar zet.

Maar dit zegt niets over je interesse hierin?

Jump to:
Active Users
There are 1 visitors browsing this topic (0 users and 1 guests)